Debat på engelsk

Jeg har længe deltaget i debatter på engelsksprogede fora, og har tilsammen sendt nogle tusinde indlæg, hvoraf dog adskillige har været ret korte. Tit sammenlignelige med et indlæg her på min egen blog.

Det er dog forholdsvis få fora jeg har bidraget til. Den sidste længere periode to fora, der begge er “historiske”:www.worldhistora.com er det ene. www.historum.com er det andet. Begge steder deltager jeg som “fantasus”, men det har jeg her  på min danske blog ændret til “fantazas”.

Leave a Reply

