Fra en grå januarmorgen

Det meste sne fra de foregående dage er smeltet og jeg vil holde “dampen oppe” og skrive til bloggen. Så mens jeg tænker på det andet  jeg vil skrive om kan jeg komme ind på “privatpersonen” bag denne blog.

Fornavn: Jan Henrik Efternavn Wegener. Sidder her i min stuem i min lejlighed nogle kilometer syd for Aarhus Centrum og som jeg har for mig selv (dog ikke i eje, men har boet her ca 25 år). Den er nu aldrig blevet så vældig pertentligt ordnet af den grund.

Leave a Reply

