Hvorfor?

Hvorfor navnet “fantasus”? På de blogs hvor jeg kalder mig sådan har alle antaget et eller andet specielt “kælenavn” eller pseudonym. Så ville jeg da også. fantasus leder tanken hen på fantasien, men også på den bevingede digtningens hest Pegasus, selvom det har været ret begrænset med digtningen og mine indlæg oftest har været ret nøgterne, efter min egen mening.

Nu fik jeg så lyst til en forandring, og synes fantazas – med z i – virker originalt.

Det er hensigten efterhånden at få mere “fantasi” med i “fantazas” blog

Leave a Reply

