Noget helt andet..

Så for at skrive om et helt andet emne end i det foregående kan jeg beskrive udsigten lige nu fra mit stuevindue – skønt nogle måske ville kalde det syn man får ved at kigge ud “ubeskriveligt”. Neden for min altan er det hele én stor jordbunke blandet med vandpytter, og nu når lyset kommer frem ses det bedre. Det er kloakarbejde med mere som har stået på i hvert fald siden sidste sommer. Men jeg bor forholdsvist billigt, tror jeg nok i en pæn, lidt gammeldags lejlighed endda med fin beliggenhed, så det er ikke så galt endda.

Leave a Reply

