Jeg vil kredse lidt mere om dette

..Som katten om den varme grød!
Før jeg eventuelt for alvor går i gang. Så her nogle få ord.
Det er ikke sådan at jeg går i gang i en tilstand påvirket af det ene eller andet specielle stimulerende middel, med mindre man medregner sådant som kaffe og almindeligt mad, men det sker jeg drikker en øl eller lignende uden at der i øvrigt er nogen nær sammenhæng med skriverier. Det er heller ikke sådan at jeg oplever en masse som de fleste ville kalde “sindsoprivende” i hverdagen. Nærmest tvært imod. Det mest urovækkende jeg har oplevet her til aften er således at se fra min stue ud på sneen der udenfor.

Leave a Reply

