Lidt mere om familie..

Selv uden partner og afkom har jeg da i høj grad en sådan en. Jeg har en far, der bliver 80 år sidst i 2016 (hans storebror, Hans true Wegener, var 10 år ældre, men døde sommeren 2014 her i Århus (jeg har ikke helt vænnet mig til at bynavnet skal starte med “Aa” som forhenværende borgmester Wammen dikterede). Da var han ramt af både det ene og det andet og havde været enkemand i ca halvandet år.) Min far og hans hustru bor knap to kilometer fra min lejlighed. Mine søstre bor henholdsvis på Sjælland, i Nordnorge nær Tromsø og i Oslo. Dem på Sjælland, Anne og Ersfjord, nær Tromsø, Christina, er gift med henholdsvis Peter og Harald og den første har 3 piger, den anden og alle fem er fra 10 til 17 år. Og jeg kender alle som godt selskab! Min yngste søster Wera bor i lejlighed i Oslo og har bl.a. været optaget af journalistik, og nu af nogle familiehistoriske emner, som handler om de foregående par generationer i Norge og Tyskland.

Leave a Reply

