Om det mere “fantastiske”

Hidtil har jeg ikke gjort rigtigt noget ud af dette i bloggen , men har da tænkt mig at jeg efterhånden skal komme ind på det. På den anden side har jeg set det som en måde at undgå en opfattelse af at jeg blot er helt “skør”, idet jeg startede “nøgternt” ud. Når det gælder det mere fantasibetonede eller “fantastiske” er jeg ikke blot optaget af forskellige ideer, som kan udtrykkes på normal dansk prosa, men også i tekster som er på grænsen, og udover grænsen, med hensyn til at videregive en “mening”. en del af det er decideret hvad andre vil kalde “volapyk”, skrift, der kun opfattes visuelt og som “lyddigt”. Eller som en blanding af sprog og vrøvl der giver lyd og synsindtryk. Om det så opleves som noget for andre må disse til den tid afgøre.

Leave a Reply

