Lidt flere vers

Lige nu har jeg lidt svært med at fortsætte i det “seriøse” spor, så her vil jeg i stedet ugen komme med nogle rim som jeg lige har “hentet ud af ærmet”.

At skrive digte er ikke nødvendigvis svært
men digtet kan blive en smule sært
når digteren ikke
har sig digtningens skikke
indprentet og lært
så hvis du, når du har læst
finder det tåbeligt, og, ja, helt blæst
så er der ej meget at gøre derved
for mig, som er amatørversesmed
men hvis du derimod synes godt om
dette mit digt, så kom igen, kom
så kan du bare videre læse
og på kritikken kan vi sammen blæse!

Leave a Reply

